loading...
دانلود همه چی
محمد علی پور بازدید : 94 پنجشنبه 26 مهر 1397 نظرات (0)

فایل ورد بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی

فروش بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی برای درک بهتر مطالب.

By subscribing to the site for download بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی Also get acquainted with new articles.

فروش اینترنتی مقالات با عنوان بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی به صورت آنلاین.

You can download the file بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی securely and easily from this site.

Download the best articles on the website below with the subject بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی.

دانلود مجانی بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی

مطالب گوناگون پیرامون بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی به سایت افزوده شد.

Receiving بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی from our site will succeed.

به درخواست شما دانشجویان عزیز بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی را با نسخه قابل ویرایش در سایت قرار دادیم.

پکیج مقالات بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی را از ما دریافت کنید.

The largest specialized translation website about بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی

Bestsellers around بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی

Translate the original version بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی along with the original text.

خرید ارزان بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی

Get some free articles about بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی on this site.

If you do not find anything around بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی at all the article sales sites, check out our website.

با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی را دریافت نمایید.

جدیدترین نسخه بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی را از سایت ما دانلود نمائید.

دانلود بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی برای موبایل با لینک مستقیم.

با راه اندازی این وبسایت شما خواهید توانست به مقاله بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی دسترسی پیدا کنید.

بهترین روش برای زیاد کردن مطالب پیرامون بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی استفاده از مقالات مرتبط این سایت می باشد.

آیا در این پیج از وبسایت لیست مقالات پیرامون بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی وجود دارد تا آن ها را مطالعه نمایم؟

Direct sales of articles around the بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی

بررسی شاخص های آسایش و ارائه راهکارهای طراحی اقلیمی در تبریز با استفاده از معیار ماهانی توجه به شرایط اقلیمی و طراحی بر اساس آن و همچنین تطابق هرچه بیشتر بنا با شرایط اقلیمی موجود نقش اساسی در صرفه جویی مصرف انرژی دارد. تحقیق حاضر به منظور بررسی و تعیین شرایط مطلوب بر اساس اقلیم شهرستان تبریز و ارائه راهکارهای طراحی معماری همساز با اقلیم برای هماهنگی بیشتر بنا با محیط اطراف خود و استفاده حداکثر از پتانسیل های محیطی و انرژی طبیعی و صرفه جویی در مصرف انرژی و بالا بردن سطح کیفیت اسایش زیستی و آموزشی در شهرستان تبریز بر اساس شاخص ماهانی بر مبنای آمار اقلیمی 60 ساله (2010-1951) ایستگاه سینوپتیک شهرستان تبریز انجام شده است. روش تحقیق به صورت توصیفی- تحلیلی به صورت مقایسه ای و بر مبنای مطالعات کتابخانه ای کتابها و اسناد موجود در این زمینه استوار می باشد. در نهایت نتایج حاصل از این پژوهش به ارائه راهکارهای معماری اقلیمی برای ایجاد شرایط مطلوب زیستی با مقابله با اب و هوای سرد شهرستان تبریز بر اساس مدل ماهانی صورت پذیرفته است.   سال انتشار:  ۱۳۹۳ محل انتشار:  کنگره بین المللی پایداری درمعماری و شهرسازی - شهر مصدر کد COI مقاله:  CSAU01_116 زبان مقاله:  ف ...

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4914
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 6,968
  • بازدید سال : 26,978
  • بازدید کلی : 491,647